تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۹۲۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مورایس:تک موقعیت  استقلال خوزستان به یگ گل زیبا و آرتیستی تبدیل شد
 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:ما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم اما تیم استقلال خوزستان با استفاده از تک موقعیتش یک گل زیبا و آرتیستی زد.

ژوزه مورایس شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، افزود: نیمه اول را خوب شروع کردیم و با موقعیت سازی به نتیجه برتری دست یافتیم.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان تیم قابل احترامی است و امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و امتیاز خیلی مهمی را کسب کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: بازیکنان استقلال خوزستان در بازی امروز بهترین خود را به نمایش گذاشتند و با تمام روح، جسم و قلبشان تلاش کردند.
وی با اشاره به عملکرد تیم داوری در این دیدار اضافه کرد:تصمیمات داوری در این دیدار تاثیر روی روند بازی نداشت و داور در این دیدار عملکرد خیلی خوبی داشت.

مورایس با قدردانی از هواداران سپاهان افزود: هواداران امروز تیم را تشویق کردند، اما نتوانستیم خوب باشیم و بطور قطع روزهای بهتری خواهیم داشت.

وی با اشاره به عملکرد پر فراز و نشیب تیم سپاهان در این فصل گفت: باید ساختار تیم را بازسازی کنیم و انتظارات را از این تیم پایین تر بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه باشگاه در حال سازماندهی بهتری است تا بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم بزنیم اظهار داشت: این بازیکنان لیاقت بیشتر از این‌ها را دارند اما بعضی وقت‌ها چیزهایی مانع می‌شود تا نتوانند کیفیتشان را به طور کامل ارائه دهند و باید برای خلق لحظات بهتر کار کنیم.

تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان امروز دوشنبه در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار